Idag är duktiga dagen...

....för jag har nämligen torkat alla våra fönster! Yes, äntligen!

När jag vaknade imorse och såg att det var plusgrader så skyndade jag mig att arbeta upp så gott med torka-fönster-motivation som jag bara kunde, racade iväg till jobbet och köpte mig en flaska med fönsterputsspray i praktisk grön förpackning och våra fönster är nu äntligen rena. Gud förbenat vad jag avskyr att tvätta fönster. Finns det någon hushållssyssla som är värre?

Jag har dessutom hunnit med lite shopping på både Åhlens, apoteket samt Indiska och dessutom hämtat ut två paket för klubbens räkning på Posten. Hejja Hejja! Nu ska jag skynda mig att ta itu med disken och sedan ska det röjas litegranna typ överallt. Till och med på balkongen och i balkongförrådet! :) Bäst att passa på medan man fortfarande har gasen i botten. :)

Vilken ledig dag! :)

Kommentarer
Postat av: Sandran

Hejja dej! här har det också hänt grejjer! Vardagrummet är vänt på och nu finns det bara en enda kartong kvar uppe - som är synlig - och bäbisens säng är bäddad och fixad. Värsta duktiga dagen!

2007-11-19 @ 23:05:22
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0