Jag var i Las Vegas till klockan två i natt...

...men lyckades släpa mig upp ur sängen klockan strax efter nio imorse i alla fall. Jag måste ju försöka vrida tillbaka dygnet idag då jag jobbar fm imorgon. Har ju jobbat massor av kväll den senaste tiden så kroppen har liksom snott sig lite. Mot natten till. :)

Johan har fixat de första två säsongerna av serien Las Vegas på DVD och det är beroendeframkallande att kunna se fortsättningen av serien precis när man vill. Så därför måste man se fortsättningen just precis på en gång. Fastän klockan är sen! Jag börjar förstå det här fenomenet med att se serier på DVD.

Idag står två saker på min attgöralista. Jag ska besöka apoteket och sen ska jag och sandra åka till blomsterslottet och titta på julsaker.... men jag måste nog erkänna att i alla fall jag förmodligen kommer att göra mer än att titta :) några nya julgranskulorbehöer jag allt, och en eller annan tomte tror jag.... Yes! :) Äntligen!


image40

http://tvdramas.about.com

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag skrivit in receptet, men jag är som sagt inte så precis, brukar höfta ganska mkt :)

2007-11-29 @ 23:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0