Just nu känner jag mig...

...bäst i hela världen! :) En skön känsla.

Men oroa er inte kära läsare, det är inte storhetsvansinnet som har slagit till. Nej det är bara min otroliga förmåga att känna mig väldigt duktig när jag lyckas med sådant som jag inte trodde att jag kunde. Till exempel ändra färger och grejer på bloggen! :) Hejja mig.

För  många där ute i cyberrymden så är väl detta ungefär lika fantastiskt som att lyckas med att hitta ett höstrå i en höstack. Men för mig är det stort! STORT! Hejja mig!

Ett tack måste riktas till http://designadinblogg.blogg.se

Hade inte fixat detta utan ledsagning från den bloggen. Verkligen kanonbra! Nu ska jag våga mig vidare i designvärlden. Vem vet vad som händer näst, kanske blir det en egen header. Kanske en sådan där klocka som jag alltid velat ha. Möjligheterna är ändlösa och nu när jag vågat börja så vet man aldrig vart det kan leda. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, precis hon. hihi!! Blev det julkortstillverkning idag då?

2007-11-11 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0