ÄNTLIGEN...

...är helgen över! Japp, jobbar man helger så är man mellan varven lycklig när helgen tar slut. För när eran (läs: icke-helgjobbare) arbetsvecka startar då är min slut och jag får vara lite ledig, i alla fall lite.

Det har varit en tung helg med jobb sena kvällar och sen upp med tuppen och jobba igen. Usch, jag blir helt slut. Puh.

Men helgen har ju innehållit glädjeämnen också även om jag har upplevt dom i ett sömnigt töcken. Kräftskivan igår var ju som ni tidigare läst kanontrevlig. Träningen idag gick finnemang, och nu ska helgen avslutas med nån sorts film som jag tror hette Illutionisten (svårstavat förresten). Vad nu det är för någon film...jag litar på Linda och Jockes tycke och smak.

Jo just ja, ett glädjeämne till ju. Jag har pratat i telefon med en gammal vän...Bea är i stan. En stund. På fredag skulle hon tydligen till Australien. Den tjejen gör mig yr. Vi ska träffas imorrn och käka lunch. Det kommer att bli superkul. Oj vad vi har saker att prata om. För fem år sen gick vi ju från att ses jämt till att inte ses alls. De senaste fem åren tror jag att vi träffats kanske två gånger... Som sagt, det ska bli superkul! :)

Over n´chirre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0