En dag full av...

...det allra mesta är vad idag har varit för en sorts dag.

För det första har den varit obeskriligt trött. Sen har jag hunnit vara obeskrivligt irriterad över tanter som tror att jag inte har bättre saker för mig än att serva deras förvirrade själar. Jag har också hunnit med en kräftskiva som var obeskrivligt trevlig på alla sätt och vis. Lagomt avspänd, trevligt folk (en del oväntade) och härlig stämning.

Kvällen har fyllts av nära-päronupplevelser, skratt, och dessutom har jag träffat AK och Freppas sötnos Alva-Lee. Coolt namn för övrigt. :)

Man kan sammanfatta dagen som en enda stor blandning av olikheter.

Nu ska jag vika igen ögonlocken och invänta morgondagens prövningar. Först jobb och sen träning, pust. Imorgon kväll ska jag sova. Gott.

Over n´ gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0