Idag var en...

...träffa Beadag minsann. För första gången på evigheters tider.

För allas er skull gjorde jag och Bea ett litet experiment. Vi försökte hinna med att uppdatera varann om de senaste fem åren, på TVÅ timmar. Det gick inge bra. Så nu vet ni att det inte går, så då slipper ni försöka. Varsågoda!

Men vi hann med en himla massa i alla fall, bra jobbat av oss tycker jag. Det var tråkigt även denna gång att säga hej då men det är väl så det är. Det betyder väl bara att man längtar till man ses nästa gång. Och det är ju något bra!

Filmen vi såg igår var förresten kanonbra! Helt otroligt bra! Du måste se den! Och det är det ju inte ofta som jag säger till folk, så nu måste ni verkligen se den. Illutionisten (svårstavat idag också...tänka sig) Men Edward Nortom och Jessica Biel var det. Kanon! Se den!

Nu blev jag visst lite tjatig, men en riktigt bra film förtjänar det.

Nu är det snart dags att dra sitt arsle upp ur stolen och sticka ner till dojon för lite träning. Puh. Idag är inte en träningssugen dag alls. Näe. Förlåt Sandra, jag lovar och svär att jag en annan dag kommer att uppskatta att jag kan träna så mycket jag vill. :)

image32
The Illutionist

Kommentarer
Postat av: Sandran

Jaa ... för om du glömmer att komma ihåg det kastar jag alla mina gravidåkommor på dej- du kommer att bli jätterädd!! Halsbränna, svullna fötter, ont i hela dej, en helt sjuk trötthet kommmer att varvas med ett mycket ömt musparti och infernaliskt ont i ryggen. Vidare kan jag även attakera med nattlig kissnödighet och oro inför en framtid som du inte vet något om... så akta dej noga, å träna medan du kan... (allt sagt med en mycket hotfull spökröst)
//Kram kram

2007-09-19 @ 18:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0