Jag har bestämt mig...

...för att dela med mig lite av några av godbitarna som gömmer sig i min bokhylla. Så lite då och då kommer det hädanefter att kika fram ett litet boktips här på bloggen! :) 

image49


image50
          

image51


Detta blev liksom en 3in1 så egentligen är det väl kanske mer av ett författartips än vad det är ett boktips. Men Nicholas Evans böcker är så fantastiskt vackra så har man läst en så måste man läsa resten, så jag tänkte att det är lika bra att tipsa om allihopa samtidigt. Den uppmärksamme har förmodligen lagt märke till att det saknas en, Mannen som kunde tala med hästar, men den har jag inte läst. Och det var ju tips från min bokhylla så....

Miljöbeskrivningarna i böckerna är helt otroliga! Detta blandat med otroliga porträtt av människor och djur i samspel och konflikt gör att helt fantastiska berättelser tar form. Dom är spännande och harmoniska på en gång.

LÄS!

Kommentarer
Postat av: Sandran

bravo! boktips är precis vad jag behöver. har läst aldeles för mycketsorgliga böcker om lessna barn nu ett tag... behöver något annat. Något underhållande!

2008-04-14 @ 22:56:21
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0