Långhelg! :)

Härliga vårtider. Nu är jag ledig torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag! :) Kan inte bli bättre. Lägg därtill att solen skiner, tvättstugans alla fem maskiner var lediga trots att jag inte bokat någon tvättid och att vi snart åker till Borås som är lika med ännu mera vår och lite (läs: mycket) pysselshopping på panduro. Då förstår man hur bra det är just nu! :)

Dessutom har jag redan gjort bort en massa jobbighetsaker som var tvunget att göras, så nu har jag kvar:
- Säkerhetskopiera kort i datorn (Johan påstår att datorn börjat låta konstigt *rädd*)
- Töm och ladda kameran
- Handla lite småsaker
- Göra grattiskort till Johans farmor

Vet ni vad det bästa är? Typ inget av det där var egentligen jobbiga saker, bara saker som måste göras! Hurra!

Jag tror att jag ska fira denna dag genom att traska ner till Handlarn när jag är klar med tvätten och se om de har fått in Lakrispuck. Smaskens!


Kommentarer
Postat av: Sandran

hör av dej om du vill leka med oss. Måndag efermiddag ska vi på nån sorts "ta hand om din bäbis möte", men annars är vi väldigt ledigar tror jag

2008-04-27 @ 23:27:26
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0