Har ni tänkt på en sak?

På IKEA ser man aldrig några säkerhetsvakter! Jag har inte träffat en enda en så vitt jag vet. Antingen betyder det att de har så många kameror som man inte ser så att de ser allt i alla fall, eller så är det en av anledningarna till att möblerna är billiga. Dels för att spara på pengarna och därmed på prislappen och dels för att saker och ting inte ska bli lika stöldbegärligt. Jag tror jag har klurat ut detta. :)

Här kommer en lista jag snott från Sandra.

1. Var är din mobiltelefon? Borta... 
2. Var är din (o-)äkta hälft? Skogen
3. Ditt hår? Svans
4. Din mamma? Bäst
5. Din pappa? Frånvarande
6. Det bästa du vet? Mys
7. Din dröm inatt? Bortglömd
8. Din dröm/ditt mål? Framgång
9. Rummet du är i? Vardagsrummet
10. Din hobby? Pyssel
11. Din skräck? Panik
12. Var vill du vara om 6 år? I mitt alldeles egna hus
13. Var var du igår kväll? Skogen
14. Vad du inte är? Långsint
15. En sak du önskar dig? Pysselrum
16. Var du växte upp? Kåge
19. Det sista du gjorde? Räkningsbetalande
20. Dina kläder? Jeans&Huvtröja
21. Din TV?
22. Ditt/dina husdjur? Lillvovve 
23. Din dator? Bärbar och snabb
24. Ditt humör? Skiftande
25. Saknar någon? För många
26. Din bil? RacerSaab
27. Något du inte har på dig? Skor
28. Favoritaffär? Scrapaddicted.se
29. Din sommar? Sorglig
30. Älskar någon? Många
31. Favoritfärg? Lila
32. När skrattade du senast?  Nyss
33. När grät du senast? Häromdan...

Kommentarer
Postat av: Sandran

Så det är såhär vårt umgänge ser ut nuförtiden ;) Jaja, vi kör på det så länge åsså får vi se om framtiden bär med sig en irl-träff! Kram på dej sålänge!

2008-08-27 @ 22:09:41
URL: http://sambra.blogg.se/
Postat av: Linda

Fiskvåg är en anordning som man krokar fast fisken i och väger den. Vi behöver den för att kolla (och hålla) bagagevikten. Myggmedlet är för att mota elaka thailandsmyggor på flykten.

2008-08-28 @ 08:48:44
URL: http://lindagosing.devote.se
Postat av: Linda

Man är verkligen fattig om man måste sno från IKEA... tror däremot att jag någon gång sett en vakt där men helt säker är jag inte.

Snodde för övrigt listan... ;)

2008-08-28 @ 09:03:56
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0