Tydligast...

... är jag såhär:

Kickis personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.


Karriärer som skulle kunna passa Kicki:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

Enligt det här testet i alla fall: http://se.41q.com/

Där ser man...trädgårdsmästare? Det hade jag verkligen aldrig kunnat ana. :)

Nu blir det off to cykelaffären. Hade jag lite mer pengar än jag har så skulle jag lätt köpa cykel där ofta bara för att dom är så himla trevliga och kunniga och bra på alla försäljningssätt och vis. Cykel och mopedhandlaren is the place to go! Tydligen har dom bytt namn men det skiter jag i för jag kan ändå inte komma ihåg det...


Kommentarer
Postat av: Sandran

Jag har oxå en cykel. En sån som Neela kan åka på! Varför är vi inte på samma ställe och cyklar? Du svarar inte i telefonen... kan det vara så att du är på det där rackarns jobbet ... igen ;)

2008-08-29 @ 10:18:32
URL: http://sambra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0