Duktiga jag...

Jo jag har faktiskt vart så duktig idag på jobbet att jag nu tar en tvåminuters tjuvbloggpaus. Jag har fått en massa pappersjobb gjort. Hejja Hejja!

Sen har jag också läst igenom mina egna blogginlägg lite bakåt i tiden. Det känns konstigt, mycket konstigt. När jag läser så känns det ibland som om det måste vara nån annan som har skrivit det. Underlig känsla.

Imorgon är jag faktiskt ledig helaste dagen. vad ska jag göra med all denna tid? ; ) Åtminstone hälften av den kommer nog att gå åt till att sova alla dom timmar jag inte sovit under helgen. Jag är trött! Sen ska jag in på stan en sväng, och sen blir det nog lite mer sömn för på tisdag är ledigheten över och väckarklockan ringer kl. 04.00, härligt! Puh.

Jag jobbar hårt på att hålla ångan uppe nu...på lördag ska jag andas ut. Och förmodligen somna. :)

Nej nu ska jag nog återgå till mitt här på jobbet, vet bara inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det är svårt att motivera sig sista timmen på en trög dag har jag märkt. Men nånting ska jag nog kunna hitta på. Det gäller bara att inte somna på vägen.

Men snart, snart kommer JohanTaxin och hämtar mig. Då blir det off to farmor som fyller några år mer än 75 i fredags. Lite fika bjuds det förmodligen på. :)

Tjing pling!

P.s. Ber för övrigt om ursäkt för eventuella stavfel som jag inte orkar rätta till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0