Nu är det slut...

...på julen för denna gång. Igår städade jag undan tomtar, ljusstakar och adventsstjärnor. Och sen den största sorgen. Jag städade bort julgranen med all dess pynt. Jag saknade den innan den ens var borta. Men det kommer väl förhoppningsvis en jul även nästa år! :)

Tog förövrigt nya hål i mina öron idag. Och ja, det gjorde ont även denna gång. Men faktiskt lite mindre än förra gången! :) Så nu ska dom sitta där i sex veckor innan jag får börja använda alla mina fina örhängen igen. Det är ju alltid något att se fram emot! :) Jag hoppas bara inte att Egypten ställer till det för dessa hål som London ställde till det för dom förra (infektion). Jag håller tummarna!

Nu ska jag gå och prova ett nytt recept.... kycklingfilé med massa kryddor och rödlökssalsa. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låtsaspolo är kragen till en polo men utan tröja.. hehe! Det ser typ ut som en haklapp med polokrage :-D

2008-01-15 @ 22:26:44
URL: http://trulle83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0