Nu är jag frisk!

Oavsett om sjukan håller med eller inte! Känner mig faktiskt hyfsat pigg idag och har sjåat lite med bankgrejer och tvätt. Och om förra veckan var den vecka då jag hade tur med tvättstugan så var denna vecka inte en likadan vecka. :( en av mina två tvättmaskiner gick sönder... suck! Så ett tag hade jag bara en, men sen tjuvade jag dom andra maskinerna eftersom ingen hade börjat tvätta där när två och en halv timme hade gått av tvättiden.

Sen måste jag förövrigt tycka synd om dom som inte har internet om dom ska försöka kontakta bovärdservicen för att felanmäla via telefon. Jag försökte nämligen göra det idag eftersom jag tänkte att dom förmodligen får veta om felet i tvättstugan tidigare då. Det är ju lite tragiskt om den där maskinen ska stå trasig i flera dagar....trist att bara kunna tvätta i en maskin för alla som bokat dessa två.

Men jag inbillade mig ju såklart att man skulle kunna komma fram till felanmälan via telefon. tji fick jag. Först fick man ju så klart välja vad man ville prata med dom om. Felanmälan tryck 2.... Sen fick man stå i telefonkö där man fick veta att man var först i kön. Tjoho! Sen så står man i kö i typ tio sekunder. Och sen hör man en röst som säger.... "vår personal arbetar med kunder. Var vänlig återkom senare." Klick. WTF? hade det inte då vart bättre om man fått fortsätta stå i kö tills dom hade tid med sina andra kunder i telefonen? Nej nu fick man inte prata med dom alls. Och ger man sig på att återkomma så gick det ju naturligtvis på samma sätt. Varje gång. Jag gav upp. Gjorde min felanmälan på internet istället..... Passade då också på att slänga iväg två felanmälingar till om tvättstugan när jag liks var i farten. Där fick dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0