Önskelista 2008

Jag lovar ingenting inför det nya året, men däremot har jag en önskelista.
Allt utan inbördes ordning....

Dom lite djupare och allvarligare sakerna:
*~* Att allt som inte verkar vara bra med min kroppshälsa blir bra. Bort med yrsel, hjärtklappning och annat trist.
*~* Att jag ska slippa vara så trött.
*~* Att jag inte jobbar ihjäl mig
*~* Att jag finner ett sätt att lugna ner min stressade vardag.
*~* Att färre saker ska kännas jobbiga.
*~* Att träningen ska kännas rolig.
*~* Att världen lugnar ner sig så att vi får landa i alla förändringar.
*~* Att jag kan bestämma mig för vad jag ska plugga för nånting.
*~* Att jag kan slappna av och låta det som sker ske.
*~* Att jag vågar ta risker för att min framtid ska  bli som jag vill att den ska bli.
*~* Att allt hemskt bestämmer sig för att hålla sig på avstånd. Jag orkar inte mer sånt, jag har fått nog!
*~* Att allt som just nu är bra får fortsätta vara så.

Och sen dom lite mindre allvarliga men ändå så viktiga önskningarna:
*~* En ny lägenhet.
*~* Massor av pysseltid.
*~* Massor av mystid med världens bästa Johan.
*~* Massor av härlig tid med världens bästa brorsdöttrar.
*~* En hund.
*~* En ny och fin bil. Av valfritt märke. Så länge den är fin och inte trasig :)
*~* Ett svart bälte.
*~* En skön sommar och en riktig vinter.
*~* En härlig resa till Egypten, utan magsjuka och annat elände.
*~* En ny kamera
*~* Att bilen går igenom besiktningen utan att det kostar allt för mycket
*~* En ny soffa
*~* En egen pysselhörna

När man nu tittar i backspegeln så kan jag väl konstatera att 2007 inte var mitt bästa år. Men gudarna eller vem som helst ska veta att det var långt ifrån det värsta. :) Och dessutom så har ju 2008 alla möjligheter att bli så mycket bättre.

Men visst hade även 2007 sin ljuspunkter. Absolut. Och vad skulle man göra utan dom? :) Nej nu ser vi framåt och hoppas på det bästa. :)


Kommentarer
Postat av: Sandran

Önskar dej ett bra år! Jag håller med i några av dina önskningar... typ den om att nästa år ska få bli ett år när man får landa i alla förändringar. Stor kram

2008-01-09 @ 07:34:33
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0