Lurad!

Inatt var det rastartjänst för husse och matte igen! Vi som lurats att tro att Chappens mage blitt bra igen. Jaja. Skam den som ger sig.

Långpromenad har vart temat för dagen. Elelr lång och lång. Lång för att vara Chapp kanske. Vi gick heeela vägen till Aurum där vi lunchpausade..... :) Nu är det en slagen hjälte vi har!

För övrigt har dom börjat måla vårt hus nu... det verkar bli typ beige. Men man kan inte så noga veta förrän det är färdigt... Så vår balkong är nu helt igentejpad varför det är ganska mörkt inne hos oss. Vilken tur att det ändå är molnigt idag. Vi får hoppas att de är klara på just vår balkong innan det blir varmt ute igen. Det blir ju nämligen outhärdligt varmt inne om man inte får vädra.

Nu ska jag till bibblan....måste lämna igen alla hundböcker och fundera vilka nya jag ska låna. Jag önskar att de hade Ceasars bok men det tvivlar jag på. Men man kan väl få hoppas? :) Funderar faktiskt på att köpa den... Sen såg Johans att hans DVD:er finns på Åhlens. Kanske måste proviantera mig lite! ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ceasar är verkligen hur bra som helst, skulle jag ha hälften av bra sätt att hantera hundar skulle jag vara nöjd!

2008-06-30 @ 22:25:59
URL: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0