Overkligt

Idag känns allting overkligt. Som en film. Jag sitter still och tittar på filmen som rullar på runtomkring mig.

Att det oundvikliga ändå är så ofattbart var jag inte beredd på.

Just nu är tunneln mycket lång. Tur att jag har alla mina vänner vid min sida under vandringen. Tur att Johan håller min hand när ljusningen är som längst bort. Tur att min familj finns med mig. Tur att Chapp snart kommer med sin mjuka nos och viftande svans. Vad jag är tacksam för allt jag har.

Nu tar jag några dagars ledighet från bloggandet. Jag måste samla mig och häma kraft för att komma igen. Det är fortfarande lång väg kvar.

Kommentarer
Postat av: Linda

En storm varm kram till dig från mig

2008-06-12 @ 20:42:51
URL: http://lindagosing.devote.se
Postat av: ulrika vestin

vad är det som har hänt ????

2008-06-15 @ 18:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0