Snart är det dags!

Herregud,nu är det inte ens en hel vecka kvar innan vår lilla familj på fyra ben utökas till åtta! Fatta, det är ju faktiskt en fördubbling! :) På söndag är hundägandet ett faktum. Jag vet inte om jag har förstått det på riktigt riktigt ännu! :)

Chapp fick sin första present igår, en jättemysig och gigantisk kudde att mysa på! Han fick den av min bror och hans sambo. Hon hade sytt den alldeles själv! :) Skitfin! :)

Vet ni förresten att det är skitväder ute idag? Vädret har nog inte fått meddelandet om att min semester snart börjar. Skärpning!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, va roligt det kommer att bli för er... =) Är lite avis faktist... ;)



Jockemon jobbar alla helger nu i juni kläckte han ur sig för några dagar sedan så vi kan inte följa med och hämta lille Chapp. Riktigt tråkigt :(



2008-06-09 @ 21:40:42
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0