Väderkonsekvenser

En konsekvens av väder är att man kan bli blöt. Till exempel på en dag som denna. Blöt, blötare, jätteblöt! En hund som våran hund är en sån hund som förmodligen kommer att tycka om när det är blött även om husse och matte inte är riktigt lika roade!

JAG MÅSTE KÖPA ETT REGNSTÄLL! Herregud, det hade jag inte ens tänkt på.

Frågan är då, ska man satsa på en sån där skrikigt gul historia eller ska man försöka hitta något mer diskret? Kanske svart? Grönt har jag också förstått är populärt. Hmm. Jag har aldrig tidigare haft anledning att klura på detta med regnställ, så jag tycker det känns lite svårt. Tips? Sandra borde vara proffs på utekläder, förskolelärare som hon är. :) Ska nog fråga Linda på jobbet också.....

Igår gjorde jag trevliga saker - jag städade! Men inte städade som i att bara städa, utan jag finstädade för vovvens hemkomst. Fixade matplatsen och sovplatsen, la ner alla pälsvårdsprylar i en egen låda... såna saker.... :) Och ikväll ska Johan trolla bort en massa farliga kablar. Snart är vårt hem valpsäkrat!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, nu blir jag nästan lite mörkrädd. Jag tänkte på er idag när jag körde till jobbet "Hoppas dom som snart har en valp har bra regnkläder" :-D

2008-06-10 @ 20:25:50
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Carro

Så det är fler än jag som är i behov av regnkläder? :)Tillhör du också den skaran som kör lager på lager och hoppas på att det understa ska gå använda? haha Hur är det annars då? Får en känsla av att nåt hänt? Hur som helst, hoppas ni har det bra och hälsa Johan från mig! Kram Carro

2008-06-12 @ 23:35:24
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0