Snart bär det av till varmare breddgrader!

På fredag bär det i gratis hyrbilar av till Stockholm där en natt på hotell och en del strosande på Arlanda väntar innan planet lyfter mot Egypten och dess 25-30 grader varmt. Snacka om att jag längtar livet ur mig. :)

Sol och värme och ledighet istället för slask, minusgrader och måsten. Härligt!

Egentligen så skulle jag vara jättenervös för resan ungefär nu, men just nu ser jag mest fram emot det! :) Men nervositeten kommer nog som ett brev på posten när jag vaknar på fredag morgon.... Men jag kan hantera den. För jag är bäst på det! :)

De närmaste dagarna har jag en att-göra-lista som ser ut som följer:
- Städa (W I P - Work in progress)
- Tvätta
- Ringa barn om inställd träning på söndag
- Diska
- Packa
- Besöka två olika apotek
- Handla lite småtjafs
- Växla pengar i Sthlm
- Ladda mp3:n med flygarmusik
- Återvinningsstationen
- Hälsa på Skebo
- Hälsa på optikern

Bäst att jag börjar!

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: malin

Gud vad skönt, jag vill också åka bort!

2008-03-19 @ 09:41:40
URL: http://maliinen.blogg.se
Postat av: Sandran

Trevlig resa. Kom tillbaka. Fort. För jag kommer att tycka att det är tråkigt utan dej... (och akta dej för alla läskiga utlansdjur, smutsigt vatten, läskiga flygplanstoaletter, arber, arga kameler, salta och döda hav, att gå vilse bland pyramider och döda kungar, och framförallt: Skaka inte hand med mumierna!!! Då kan dom tappa toapapperet och då... Är det kört! ) Puss å kram

2008-03-19 @ 10:24:44
URL: http://sambra.blogg.se
Postat av: Linda Gosing

Hoppas ni får en underbar resa med mycket sol och bad. Gör som föregående talare och ber er vara försiktiga - vi vill ha hem er hela och rena. Nåja, det sistnämnda är väl inte så nödvändigt...

2008-03-19 @ 11:40:12
URL: http://lindagosing.tjejsajten,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0