Arg lapp comming up!

Nu blir det en arg lapp i grannens brevlåda. Jag vet, jag är feg. Men jag är starkt misstänksam på att han egentligen är en bov, så man vill ju inte komma för nära. :)

Men nu är jag så förbenat less på att ligga vaken om nätterna med hjärtklappning på grund av hans stressiga musik på hög volym medan jag räknar ner timmarna tills jag ska stiga upp kl. 04.00. NU ÄR JAG LESS! Less, less, less. Nu har jag fått nog. Jag orkar inte med honom längre!

Vad jag inte kan förstå det är hur man så totalt kan sakna respekt för andras sömnbehov! Vore det inte för att jag också har andra snälla grannar och en sambo så skulle jag någon morgon kl 04.00 (då dumma grannen sover gott, såklart) skruva upp volymen och skratta gott! :)

Nu blir det en arg lapp. Nu får det vara nog. Detta blir hans sista chans, annars skickar jag hyresvärden på honom!

Idag är jag så trött så ögonen går i kors, där med är grannen också orsaken till att jag inte tränar idag. Jäkla granne! Jag hatar grannen! Kissar högljutt och länge gör han också (han måste ha nåt sorts kissproblem...). Och nyser. Dessutom tror jag att han diskar om nätterna, i alla fall låter det som typiskt diskslammer! Ahhhh, han driver mig till vansinne!

Så, nu när jag har spytt lite galla över grannskrället så känns det lite bättre! :) Nu ska jag vila. Om det då inte vore för att nån annan granne bestämt sig för att nu är det deras tur. Suck. Nån som har ett hus till salu? :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet exakt hur du har det! Vi har allt annat än tyst här också när man ska försöka få sig lite sömn. Och det är verkligen respektlöst. Okej om dom vill vara vakna, men andra måste få sova om dom vill. Hoppas det löser sig för er! Kram

2008-05-20 @ 20:29:59
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Måste även kommentera vovven, så himla bedårande! :)

2008-05-20 @ 20:31:55
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej :) Ja, haha, stackars barn. Ett riktigt bra program igår. Som alltid :) Hur är det med dig nu för tiden då?

2008-05-20 @ 20:37:49
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men åååh!! Såna där dårar finns det verkligen överallt. Gud så less man kan bli!

Jag har inget hus till salu men min jobbarkompis pratade om nått hus i Frostkåge som nån i hans släkt skulle hyra ut.

2008-05-20 @ 20:52:15
Postat av: Anonym

Grattis till Vovven förresten. Vi träffade en mäkta stolt blivande voffsepappa på coop i söndags :-D

2008-05-20 @ 20:53:25
Postat av: Jenny

Det går som bra för mig, haha! Det var inte meningen att vara anonym ;-)

2008-05-20 @ 20:54:17
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Emil

Haha, du och Carro kan ju starta klubb ;) Det är bättre att bo i korridor, då vågar man inte störa sina grannar dels för att man respekterar dem och dels för att man träffar dem i köket dagen efter =D

2008-05-20 @ 22:22:17
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: Sandran

Hej och hå! Hejja arga lappen! På dom bara. Och när du är klar med lappskrivandet kan jag rekomendera hemnet.se - sök "Kåge" så ska du se att det där blir så bra så :) Dåå kan du bo här och gå omkring med mej, barnvagnen och lila vovven så mycket du vill - och , som om inte det vore nog - sova gott närhelst du vill. För det är därför man har hus! Bland annat. Du kan också se fram emot att sitta ute på egen altan och läsa bok i sommarkvällen, Hälsa på folk du inte känner på ICA samt känna doften av nyklippt gräs och veta att det inte är nån kommungubbe som klippt, utan din utomordentligt trevliga granne !

2008-05-21 @ 10:59:15
URL: http://sambra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0