Sambalkotletter

Det är vad vi kommer att äta till middag ikväll! Mums. Just nu håller jag tummarna för att jag lyckas lika bra som dom gör dessa kotletter på jobbet. :)

Nu är det för övrigt ganska exakt 3 veckor kvar till semester och hundhämtande. :) Dubbla orsaker att längta! :)

Vi har nu börjat hundshoppa på allvar, foder och leksaker är avklarat! Ser inte fram emot den där försäkringsgrejjen däremot, hur ska man veta vilken försäkring man ska välja? Det finns ju hur många som helst. Tips och råd mottages tacksamt! Ångest kan man få för mindre. För att lindra försäkringsångesten något så bjuder jag på några fler bilder på underverket.















Kommentarer
Postat av: ulli

jag tycker att agria är bra men mina föräldrar har folksam och de har aldrig haft nåt krångel med de...

2008-05-24 @ 20:18:41
Postat av: Sandran

2008-05-24 @ 20:45:07
URL: http://s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0