En gång per år är det riktigt synd om mig.

Och det är den gången per år då jag blir så här riktigt, riktigt sjuk. :( Det finns då ingen hejd på hur synd jag tycker om mig själv...

SNOR!

Jaja, även i de mörska stunderna finns det ljuspunkter. Fick just ett erbjudande om lite hundträning bara för mig och Chapp. Hurra vad bra!
Visserligen innebär detta att vi måste bege oss hemmåt ganska tidigt på söndag efter vår weekend i Ö-vik, men det är det värt! :)

Nu skall jag återgå till mitt snorpapper (jag köpte 24 förpackningar näsdukar igår, vilka jag avverkar i en rasande takt) och njuta av lyxen av att ha hundvakt en sjuklig dag som denna. Lite tomt känns det dock när Chappen inte tassar omkring här hemma...

Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

hej..

vad ska ni göra i övik ??? +



2008-11-13 @ 15:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0