Förändringens vindar blåser...

...antingen mot Umeå eller Luleå! :) Ett tag trodde vi att vi skulle till ö-vik över helgen men nu lutar det åt ett närmre resmål.

Dagen har ägnats åt att påbörja träningen för min och hundens vinteraktivitet. Apportering! :) Dagens första "träning" gick sådär. Han har definitivt ett intresse av att bära och apportera, jag ska bara få honom att förstå att apporten inte är en tuggleksak och att matte är gladast när hunden och apporten är hos matte och ingen annanstans där hunden får ha apporten för sig själv! :)

Läser just nu en fantastisk bok som heter Retrievern som apportör. Tänk att det finns så många bra böcker som jag önskar att jag hade läst före hunden kom in i mitt liv. Men frågan är om jag verkligen skulle uppskatta hur bra de är om jag inte visste det jag redan vet och har lärt mig av de misstag jag begått?


Kommentarer
Postat av: Sandran

Jaså du , inget övik? Men Lule... det är ju typ hemma för linda å Jocke, märks kanppt att dom farit nånstans! Och där finns ju ingenstans å bada!

2008-11-13 @ 23:12:28
URL: http://sambra.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Spana gärna in min blogg (www.accessoar.blogg.se)!

Förresten - om du vill få gratis presentkort klicka på den här länken http://www.gratismode.se/?c=1245 .

Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-18 @ 19:17:45
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0