Jag ger upp...

...och konstaterar att jag är sjuk. Igen. Suck. Förkylningen har återigen satt sina klor i mig men jag hoppas att det är snabbt övergående även denna gång. Jag har ju för tusan snart semester. Och på semestern är man INTE sjuk.

RacerSAABen våran har inte varit så rejsig av sig i veckan. Den har snarare varit stendöd. Ett flertal gånger. Ett flertal gånger har vi också skrämt igång den med hjälp av batteri-mot-batteri-metoden. Med varierat resultat. ;)
Nu har bilen vart hos doktorn som hittade felet. Tydligen var det nån minuspool som var ansluten till karossen nånstans som var lite glapp. Och då fick liksom bilen ström ibland och ibland inte. Ber om ursäkt för den bristfälliga felbeskrivningen, men förhoppningsvis förstår ni huvuddragen. Den som vill veta mer får fråga bilens husse! :)
Nu går i alla fall bilen enligt uppgift som ett skott igen. Hejja bilen! Och hejja RC Bil som alltid fixar vår bil med kort varsel och tar lagomt betalt för det! Tårta utlovas! 

Under veckan som gick har det också konstaterats att vi nu har träffat två hus i Ersmark som varit helt rätt men bott på fel ställe. Det senaste var dessutom fantastiskt! Men det hjälps ju inte när huset vill bo långt borta från skogen eller annan mark där hunden kan springa och skutta av hjärtats lust. Jag måste få ha det för att kunna trivas i ett hus. 

sådär. nu ska jag fortsätta vara sjuk och fundera över om jag kommer att ta mig upp ur sängen imorrn eller om sängläge beordras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0