Klantjag!

Ibland är man så dum så att man rent utsagt får skylla sig själv. Sen typ evigheter har jag varit bjuden till mamma på påskmiddag med alla syskon och tillhörande barn och hundar nu på lördag. Perfekt har jag tänkt, jag jobbar frukost den lördagen! 

Men icket, döm om min förvåning när jag upptäcker attjag jobbar kväll. :( 

Det som irriterar mig mest är att jag haft alla chanser i världen att fixa detta om jag kommit på det tidigare. Men just nu ser det inte så ljust ut när det kommer till att hitta nån annan som vill jobba istället. Jävla skit! Men jag har ett par hopp kvar som jag inte hört av ännu... hoppas, hoppas att det  löser sig! Annars ska jag sura hela lördag kväll på jobbet!

Förlåt alla för detta skitinlägg. Men jag måste få klaga. Återkommer senare med positivare inställning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0