Nu är glada julen slut, slut, slut.

Mina julgardiner har nu firat färdigt. De har gått i ide där de egentligen hör hemma den här tiden på året, i garderoben!

Äntligen utbrister jag, och förmodligen även min sambo när han kommer hem från jobbet. Jag har tidigare berättat hur mycket jag avskyr att stryka och byta gardiner. Resultatet av detta är att julgardinerna suttit uppe rekordlänge i år... nog för att jag tycker om mina julgardiner, men egentligen tycker jag inte om dom så mycket.... :) Det har bara kännts jättejobbigt och dessutom tror jag att jag blev hemmablind efter ett tag. Jag såg inte själv att det fortfarande var julgardinerna som satt där.

Enda gången jag verkligen såg dem var när vi hade gäster, och det var ju lite sent att börja byta gardiner när gästerna redan var här. :)

Men nu är det gjort. Äntligen! :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Visst är hon :) Det är lite olika raser i både mamman och pappan, minns bara inte vilken som hade vad i sig. Men ska vara mycket golden, en del flat och en skvätt från en laika/stövare blandning längre bak i släkten. Kan berätta lite utförligare då jag får stamtavlan på papper ;) Nu letar vi inspiration till namn för fullt. Inga namnförslag?

2009-04-15 @ 15:52:12
URL: http://thesso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0