Presenter

(Nu kan tydligen inte min dator sno på bilderna längre, så ni får sno på huvet istället)
En av de trevliga sakerna med att fylla år är att få presenter. Och det är extra trevligt när man får dom litegrann i efterskott, då känns det liksom lite extra lyxigt att bli uppvaktad. Störste storebrodern med tillhörande brorsdöttrar och sambo hälsade på och sa grattis i efterskott idag. Mycket trevligt.
I present fick jag en jättefin värmeljuslykta som dessutom är smart, man kan även använda den som blomvas när sådana behov uppstår. :) Dessutom fick jag en jättesöt blomma med kruka som Moa själv hade valt ut åt faster. Som grädde på moset fick jag dessutom låna Lindas IKEA-katalog eftersom jag befinner mig i den olyckliga sitsen att ingen IKEA-katalog har landat i min brevlåda. Varför?
På dagens agenda stod dessutom hundträning tillsammans med en massa trevliga hundar och människor. Herregud vad roligt jag har! Jag älskar mitt hundliv. Lite extra bra är det ju nu när hunden börjar vara en snäll hund...det ger liksom en guldkant på träningen. Idag var en riktig utmaning för lillvovven min...knepiga inkallningar som fungerade oftast men inte alltid. Men skit händer...
Nu, lite slapp i soffan. Senare, promenad runt Moröhöjdens elljusspår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0