Besatt

Ja du läste rätt. I onsdags förra veckan köpte jag den första boken i Twilightserien. Ikväll läser jag förmodligen ut den tredje och då väntar den fjärde och sista på sängbordet.

Jag är besatt. Jag är beroende. Jag läser och jobbar - det är vad jag hinner med! Men snart är det julledigt och som jag längtar! :)

Idag var jag på minibesök på Leos lekland. Ni har väl inte missat att dom öppnar i veckan (om morgondagens inspektion går som den ska) alldeles bakom mitt jobb? Shit vad jag kommer att ha roligt där. Måste nog ta med mig Ebba och Moa som täckmantel.... :)

Inatt har jag sovit i princip ingenting. Och det är inte ens en överdrift. Just nu borde jag passa på att sova innan älsklingarna mina kommer hem från dagis och skola men vill inte riskera att förstöra kommande nattsömn med att sova mig igenom hela kvällen. Så jag tror jag läser istället... ;)

Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

blev oxå besatt av den serien när jag set första filmen....

har läst sista boken i dagarna och blev besviken... men den var bra i alla fall...

2009-12-15 @ 16:33:05
Postat av: Carro

Jag ska börja på den sista boken idag! Det är som att man blir förtrollad :) Kram

2009-12-15 @ 17:41:51
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0