Bus

Jag gjorde ett bus igår. Ett kursbus. :) Surfade runt lite efter aktuella hundkurser till våren sommaren och till min otroligt stora glädje hittade jag en Viltspårkurs med en kanonbra kursledare som jag gått kurs med tidigare. Hurra, Hurra, Hurra! Jag blev så glad så jag anmälde mig på en gång, av bara farten. :) Glömde fråga husse om han tyckte att det var en bra idé med ännu en kurs.... jag har ju trots allt anmält mig till i alla fall tre andra kurser. Oops.

Jag tror att hundkursande är en ny hobby. Visserligen inte en gratis hobby men det är ju så otroligt kul! Jag har haft hund sedan i juni och jag har redan gått 3 kurser. :)

Nu ska jag försöka ägna mig lite åt min andra hobby, scrappandet. Jag passar på när jag bestämt att hunden ska ha en vilodag. :) Det behöver han efter kursen igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0