Jag hostar och dricker te

Jajjemän, ni läste rätt! Jag dricker te. Trots att jag inte ens tycker om te. Men vad gör man när taggtråden har bosatt sig i ens hals och man blir illamående av halstabletter? Men det är väldigt, väldigt svagt te i min mugg. Typ två eller tre dopp med tepåsen i vattnet och sen är det klart. ;) Men jag tycker att det räknas i alla fall. :)

Man kan tänka sig att jag borde ägna mig at att sova mycket och kurera mig men av någon anledning tyckte jag att det var en bra idé att vara vaken till efter tolv igår kväll. Hur tänkte jag då? 

Nu kallar hunden som nyss sov så sött. Suck. Att ha hund är trevligt utom de dagar då man är sjuk. Då suger det. Men men, husse kommer hem från jobbet om fyra timmar så jag ska nog stå ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0