Äventyr i Borås

Här kommer en snabbrapport från söder, nämligen Borås. Vi har flugit hit över helgen för att fira midsommar med johans farmor och faster. Mycket trevligt!

Det här med att flyga är för mig ett äventyr i sig men jag måste faktiskt säga att jag var riktigt duktig den här gången. Jsg tror att det berodde på att jag vart så upptagen med att oroa mig för att lämna lillvovven på hundpensionat så att all oro var liksom slut vid det laget då det var dags att sätta sig på planet. Lite korsord håller dessutom tankarna på annat håll så jag inte hinner tänka på att jag sitter på ett flygplan.  :)

Det här med hundpensionaten är helgens största äventyr faktiskt. Herregud vad jobbigt det var att lämna honom där, trots att jag vet att han förmodligen har det jättebra. Bland annat har dom två STORA ängar som är inhängnade där han får springa allt han orkar!
Men det var jobbigt för mattehjärtat i alla fall. Men det är förmodligen nyttigt för både hund och matte. Men det ska bli väldigt roligt att komma hem till världens gladaste hund! Det är framsidan av myntet... :)

Imorgon bär det av till savannen, eller Borås djurpark. Jag vet inte vem som längtar mest, jag eller Johans kusin som är fyra år... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0