Dagens upptäcktsfärd

På dagens hundpromenad i skogen träffade vi min arbetskompis Emelie och hennes fina Amira. Vi fick ett fin fint tips på promenadväg, som skulle ta oss via berget, över lägdorna och vidare till Tjärn. I mitt stilla sinne tänkte jag att det kunde ju inte bli så långt. Tji fick jag. En timme och femtio minuter senare var vi hemma! Både hund och matte var hyfsat knäckta! :)

Men det var en riktigt fin promenadväg och vi tackar för tipsandet.

Jag fick också inviga mina nya fina och lila stövlar som kom väl till pass i vårslasket. Dom fick med beröm godkänt. Inte ett enda skavsår trots den långa promenaden och inte en endaste blöt fot trots allt det blöta på marken.

Nu sitter jag här och slöar medan sambon är duktig och tvättar bilen. Att han orkar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0