Det bästa med att börja jobba klockan 05.00

Vet ni vad som är det allra bästa med att börja jobba skittidigt med jämna eller ojämna mellanrum? Det är de dagarna man börjar jobba först klockan sju, som alla andra, för då känns det som att man fått värsta sovmorgonen. Har man dessutom lyckats gå och lägga sig i tid kan man faktiskt lyckas med att känna sig hyfsat utvilad. :)

Imorse var jag till och med vaken i duschen. Dessutom fick jag sällskap vid frukostbordet eftersom sambon steg upp nästan samtidigt. Skjuts till jobbet kunde jag också få eftersom vi numera är stolta ägare av ett cykelställ, vilket betydde att jag inte behövde gå hem från jobbet bara för att jag latat mig på morgonen! :) Vissa dagar är bara bra dagar. Jag tror att idag är en sådan dag.

Nu bär det snart av mot Kåge för husvisning. Huset är egentligen alldeles för dyrt för oss men man blir ju knappast dum av att titta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0