Idag var dagen då jag tänkte göra roliga saker

Jag och Sandra planerade stort att pyssla en massa timmar idag. Det var ju en fantastiskt bra idé om det inte varit för att jag sen kom ihåg att jag skulle jobba idag. Gissa hur mycket roligare det hade varit att pyssla.

Vi går mot en fullspäckad vår verkar det som. I nuläget har jag bokat in hemlighetsmakeri den 14:e mars. Sen ska jag ha semester över påsk. Sen verkar det bli stockholm i slutet på april. Den 15:e april ska jag dessutom på teater med jobbet. Lägg därtill hundkursen som pågår just nu samt de två kommande kurserna som vi ska gå lillvovven och jag. Samt de två andra kurserna jag anmält intresse till (men troligtvis inte kommer in på) samt en kurs som jag inte anmält mig till än men är sugen på. Det är tur att våren är lång! :)

Dagens upptäckt:



Nu ska jag surfa vidare mot vårt nästa resmål. Prag planeras till sommaren om vi lyckas fixa det med semester och hundvaktande och andra formaliteter. Pengarna ska ju förståss räcka också men det funderar jag inte på just nu... :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har aldrig varit på bröllop innan så jag är jättetaggad :) Du får ta och fria till Johan så blir det bröllop även för er! hihi Kram

2009-03-03 @ 22:29:43
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0