Racerdag

Idag har varit precis som rukriken antyder. Jobb i racerfart: massor att göra med andra ord! Men allting gick som i lås och då är det fantastiskt roligt att vara på mitt jobb! :)

Sen rejsade jag till coop där jag racerhandlade innan Johan kom och hämtade upp mig. När vi då kom hem så hade jag planer på att i lugn och ro packa upp varor, laga middag och grädda våfflor...men sambon påminde mig raskt om att vi skulle på husvisning. Så det var bara att sätta sig i racerbilen och åka till Ersmark.

Huset var fint och läget betydligt bättre än vad jag trott men det krävs nog lite fundering först. Vi ska tydligen se ett annat hus imorrn också.

Efter husvisningen hastade vi till Sandra som fyller lite äldre idag och sa kram och grattis. Sen hem, kasta i sig middag, snabbstäda och sen bänka sig framför TV:n där AIK just nu leder med 1-0!

Jag undrar om jag kommer att somna nån gång i natt. Det känns som att jag är så otroligt uppe i varv att det kan bli svårt att komma till ro. :) Men jag är så ledig som man kan vara imorrn så det gör ju egentligen inte så mycket om jag inte somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0