Jag har köpt skitsmarta grejjer!

Under helgen invaderade Vårmässan Vitbergsområdet. Det var en ren fröjd att betala lite inträde, strosa runt i några timmar och sen gå hem. Detta var en stor kontrast till vårt engagemang i Vårmässan förr om åren som innebar vårmässa fyra dagar i rad från åtta på morgonen till sju på kvällen. Puh. Jag blir trött när jag tänker tillbaka på det. :)

Hur som, Vårmässan besöktes i lördags och smarta grejjer inhandlades (utöver de obligatoriska motivsockarna). Vi har köpt vacuum-påsar. MAn stoppar in täcken och vinterkläder och annat sånt som tar en offantlig plats i garderober och förråd, sen försluter man påsen med en zip-grej och så tar man dammsugaren och suger ut alla luft ur påsen. Den blir platt och fin och tar ingen plats! Skitsmart och kan användas om och om och om igen.

Jag hade utlovat bildbevis på detta underverk men jag glömde ta före-bilderna...och då kändes det meningslöst med efterbilder så jag sket i dom också! :) Ber om ursäkt. Ni får komma hot och titta om ni är intresserade.

P.S. Billiga var dom också! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jepp den här läkaren var riktigt bra måste jag säga :)

2009-05-12 @ 16:45:00
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi verkar vara i minoritet, men jag kan inte säga att jag saknat/saknar facebook. Gör du? :) haha

2009-05-14 @ 00:10:57
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0