Spårdagbok 17 oktober

Terräng: Inget speciellt att notera. Se bild.
Väder: Vindstilla, 5 grader varmt, soligt.
Särskilda förhållanden: Inget att notera.
Längd: 500 m.
Liggtid: 3 h.
Spårtid: Jag glömde kolla klockan men det gick fort idag, lite för fort förmodligen.






Idag gick det undan kan jag lova. Jag fick bromsa från start för att överhuvudtaget hinna med själv. Snitslarna fick jag slita ner i farten för hade jag släppt linan då hade Chapp hunnit iväg en bra bit. Jag vet inte riktigt varför det gick så fort, på sista tiden tycker jag att han har spårat ganska koncentrerat och i bra tempo. Kan det kanske ha att göra med att det börjar bli lite fruset i marken?

På det stora hela tycker jag att det gick ganska bra om man bortser från det höga tempot. Inga större tapp utan bara några mindre tankepauser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0