Stackars voffselofsingen

Ja, som ni säkert har märkt har kärt barn många namn. Voffselofsingen är ett, lillvovven ett annat, Chapp ett tredje...

Idag har jag en halt hund. :( Han har på något mystiskt vis illat ena benet/tassen, fråga mig inte hur han har lyckats. Men haltar gör han i alla fall. Det är en väldig tur att han har fyra tassar - det är ju i alla fall tre som fungerar som de ska.
Som resultat av detta har jag ställt in morgondagens skogstur och hoppas innerligt att hunden villigt kommer att acceptera detta tillstånd av vila utan alltför högljudda protester. Jag skulle inte sätta några pengar på detta om jag vore ni. Förmodligen kommer han att vara en riktig pain in the ass av frustration. Bäst jag går och lägger mig så jag orkar frambringa den stora portion tålamod som lär krävas...
Imorgon har jag förövrigt massage på jobbet och efter det lunchmöte med fackombudsman inbokat...det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0