Testar

På senare tid har det strulat en del med mina inlägg och nu påstår blogg.se att det beror på min webbläsare så jag provar nu den dom rekommenderar och kollar om det funkar.

Det är styckeindelningen som har strulat.

Jag vet åtminstonde en som blir väldigt glad om det lösar sig...Sandra hatar låååånga texter utan styckeindelning. Visst? :)

Kram till världen.

P.S Det verkar funka bra. Men jag tycker inte om Firefox i övrigt, så det blir nog bara bloggskrivande härifrån och allt annat från Google Chrome... :)
Konstigt bara att jag använt Google chrome hur länge som helst men det är först nu som problemet uppstår? Mycket konstigt...

Kommentarer
Postat av: Sandran

japp. Och Micke också. Han gnällde på mej när jag nyss startat min bloggkarriär :)

2009-09-24 @ 10:49:40
URL: http://sambra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0