Update

Hundens ben verkar krya på sig bra. Idag har han full rörlighet igen och kan för sitt liv inte förstå varför matte envisas med att han ska vila istället för att skutta i skogen...

Massagen var alldeles underbar som vanligt.
Lunchmötet med facket gick klart över förväntan. Långt över förväntan. Plötsligt händer det... I´m getting a raise! :) Tjoho! Jag kommer faktiskt att kunna stoppa in lite pengar på mitt sparkonto...där har det ekat ordentligt sista året!
Det här är nog en bra dag trots allt... :)
Piskfinnar till middag! Var det förresten nån mer än jag som tyckte att skolans fiskpinnar var godare än dom man köper i affären nu?
Och blogg.se klarar fortfarande inte av mina enterslag. Vad är det för fel? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0