För många intressen

Å nej, jag har gått från att vara en person utan särskilt många intressen till att vara en person som har för många intressen och inte hinner med dom alla eftersom alla har potential att vara riktigt tidskrävande. :/

Hundträning
Scrapbooking
Pianospelandet
Läsning (ett intresse jag återupptagit med råge på senare tid...)

Dessutom skulle jag ju hemskt gärna vilja lägga till fotografering på den där listan men det rymms inte.

Shit, hur gick det här till? Hur ska jag prioritera? Ska jag låta mina intressen bli säsongsbundna? Hmm, nej det skulle nog inte funka. Jag vill inte göra avkall på något av dom så jag måste helt enkelt klura ut en fyndig lösning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0