Nu har jag anslutit mig till resten av världen

Facebook är nu ett forum även för mig.

Jag har länge gjort motstånd men med reservation för att jag skulle gå med om någon kunde ge mig en bra anledning. Igår var jag på släktträff med sedvanligt paltkok och mina kära kusiner påpekade för mig att vi skulle kunna hålla kontakten bättre om jag också fanns på facebook. Och jag kunde ju inte gärna motsäga detta faktum.

Så nu finns även jag där alla andra finns. :) Men förvänta er inte att jag ska hålla på och poka och eller skicka saker av outgrundliga anledningar. Nej.

Däremot verkar det ta en evinerlig tid att komma igång. Dom går igenom mina mailkontakter för att jag ska kunna skaffa vänner mer effektivt...eller nåt. Men tydligen hade jag 339 kontakter på min mail så det tar sin lilla tid. Man kan fundera vilka dessa 339 kontakter är för några. Det kanske börjar bli dags att rensa lite? :)

Update: Efter en "liten" rensning återstår nu 102 kontakter. Shit.

Update 2: Hahaha, Johan måste bekräfta att vi är förlovade på FB...nu kanske det är kört. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0