A trip down memory lane

Inspirerad av Sandra tar jag en liten tripp bland gamla minnen. Det är absolut inte de bästa bilderna ni kommer att få se, men det är bilder fulla av minnen. Bilder som berättar och betyder något för mig och andra som var med.


Basketmatchen som aldrig ville ta slut, sommaren 2005.



Soldat 7316 Löfgren.



Vi gjorde en helt fantastisk förlovningsresa till London i oktober 2005.



Nyårsafton 2005 på Myntgatan. Om jag inte minns fel är det Johan som gömmer sig därunder Micke. :)



Påskläger så bra som bara ett påskläger kan vara. Svett och gemenskap i en salig röra. (2005)



Världens bästa barnsommarläger (2006).



2006 var året då vi (jag, Alva, Johan och Jocke) åkte till Umeå på Kihonläger. Föga anade vi att ne-waza skulle tränas liggandes på hotellrummets golv, mellan eller snarare under sängarna... :)



Kontorsstolssnurrartävling på Norrlands, någon som minns vem som vann?



Sommaren 06 var varm, väldigt varm. Jocke skulle söka jobb i Umeå och Johan tog honom dit - snabbt. ;)



Jörgen fyllde 50, och tröjan till vänster brann på bål efter festligheterna.



Lillebror blev stor till slut...



Världens bästa Audi såldes...


2008 blev vi hundägare - lycka, blod, svett och tårar.



Egypten - sol och bad.



Mamma och Jörgen hyrde en stuga vid en sjö i Sorsele - mys.



När vi ringt in 2009 fyllde Linda...år. :) Nu får ni visst sno på huvudet - men den här bildvinkeln kändes nog inte alltför främmande mot slutet av kvällen för somliga. ;)



Vi fyllde vintern med många och långa skogsturer i snön - hundlivet lekte. :)


Prague 2009 - vilken resa!

Hej och hå, min tillbakablick blev lite mer omfattande än vad jag hade tänkt och då finns det fortfarande så många bilder och minnen som jag inte tog med denna gång. Tänk vad livet förändras. Visst saknar jag det som varit ibland - livet är så annorlunda nu. Men inte nödvändigtvis sämre för det. Bara annorlunda.

En hyllning till livets utveckling.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka underbara bilder... =)

2010-01-28 @ 20:06:11
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0