Back in business

Varning för gnällinlägg, men med en positiv insikt på slutet.

Imorgon ska jag tillbaka till verkligheten igen. Jobb med andra ord.

Jag önskar verkligen att jag kunde skriva att jag har haft en fantastisk ledighet men måste tyvärr göra er besvikna på den punkten. Första halvan av ledigheten var alldeles utmärkt men när jag kom till den delen då jag och vovven verkligen skulle göra saker då bröt ryggen ihop. Suck. Jag har precis återhämtat mig och nu är det bara tillbaks till jobbet igen. Jag måste erkänna att jag känner mig snuvad på min ledighet. Tur att det bara är ca. fem och en halv månad kvar till semestern börjar.... :)

Livet blir inte alltid som man tänkt sig, men oftast blir det ganska bra i slutändan i alla fall. :) Jag är säker på att den kommande vintern och våren kommer att bjuda på massor med skogsvistelse och skojigheter med hunden. Jag får ta igen allt vi skulle gjort på mina lediga dagar istället, som ju för övrigt bara blir längre och längre nu. Dagarna alltså. Ljuset återvänder och idag träffade jag till och med solen en liten stund. Ljuvligt.

Snyggvovven förra vintern i februari...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0