This is the life

Solen har återvänt och den mest fantastiska delen av vinterhalvåret är äntligen här. När det är soligt ute så är det soligt också i mitt sinne. :) Idag var det underbara -9 grader ute och solen sken som bara en vintersol kan skina. Självklart blev det en promenad uppe i berget för mig och lillvovven.


Chappen solar



Svart skönhet i motljus


Till och med matte fastnade på bild idag - den där hunden har många talanger. ;)


En ovanligt skarp bild med Chapp i rörelse - synd att ljuset inte var bättre just här.


Dom bästa pinnarna verkar alla vara begravda under snön - men det avskräcker inte Chapp från att hämta fram dom... :)


Det är inte lätt att fånga både sig själv och lillvovven på bild när man själv agerar fotograf. Men man gör så gott man kan. :)

Nu har jag laddat batterierna för jobbet ikväll. Jag känner på mig att kvällen kommer att gå som en dans. Och imorgon är det ledighet som gäller för hela slanten. Gissa vad vi ska göra? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0