Man blir väldigt trött av att köpa hus...

Imorse var första morgonen vi kunde sova ut efter husköpet och herregud vad trött jag var! vi vaknade vid halv elva men jag lovar att jag hade kunnat sova i flera timmar till om inte hunden varit kissnödig. :)

Men nu är alla de stora besluten tagna och nästan alla papper påskrivna så nu återstår bara besiktning på tisdag och sen måste vi börja ordna med alla försäkringar. Haha, vi räknade ut att vi idag har 4 st olika försäkringbolag. Det blir ju väldigt mycket krångel i onödan så det måste vi göra någonting åt! :)

Igår firade vi valborgs med Nisse och Lisa - tacos stod på menyn. Varför äter man inte det oftare? :) Vi tog oss faktiskt ut till en majbrasa också även om jag kände mig lite skeptisk till att ta med hunden ut. Men jag måste säga att för att vara en sådan besvärlig herre bitvis så är han förvånansvärt stabil i många lägen. Vovven brydde sig knappt om smällarna och raketerna - han hade nog fullt upp med att spana in alla vackra damer som samlats på en och samma plats. ;) Man skulle kunna tro att han har glömt att han är kastrerad. Vem säger att hundar endast styrs av sin sexualdrift och att dom inte har känslor... :)

Nu blir det middag med svärföräldrarna...! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej,



Vad kul!

Det är bara bra, ganska fullt upp dock. Med Boston är allt bra, han är den samma, en är lite lugnare =) Hur är det med er och Chapp?

Med knäet är det väl OK, har lite känningar av det ibland fast det ska vara helt bra nu! Tränar ni något nu för tiden? Hmmm.. Om jag hade tid någon gång vore det kul att vara med...=) Tycker absolut att du ska komma förbi och säga hej i butiken, vi delar lokal med haidic interiör, så det behövs ingen förkläde =) hihi... Vi bjuder på kaffe (än så länge - tills det blir fikaservering...Ha det bra! / Anna (Bostons matte)

2010-05-07 @ 22:26:37
URL: http://www.gulavillan.wordpress.com
Postat av: Anette

Kul med hus, Chapp kommer att ÄLSKA det

2010-05-27 @ 16:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0